tiistai 13. syyskuuta 2016

Jotain uudenlaista











En tiedä taaskaan näin postauksen alussa, mistä kertoisin, mutta pakko mun on jotain saada aikaa. Koska oon sairaslomalla ainakin alustavasti nämä pari päivää, niin mulla on aikaa tehä postauksia.

Tänään ajattelin mennä kuvaamaan luontoa, koska rakastan kuvata ja varsinkin syksyllä.

Nythän mä sen keksin mistä teen postauksen. Mun lempi vuodenajasta. Okei rakastan kaikkia vuodenaikoja, mutta siis miksi syksy on niin ihana :3


Elikkä,

Vaatteet :

Kuvahaun tulos haulle fall clothes orange brown yellow
Kuvahaun tulos haulle fall clothes orange brown yellowEnsinnäkin, mä rakastan sinapinkeltaisia vatteita (juurikin syksyllä). Mutta tää väri on ihana ainoastaan villasena tai vaastaavana materiaalina.

Sitten isot kaulahuivit jokka peittää melkeen puolet susta. Ah, mikä voiskaan olla ihanampaa...


Eli vaatteissa kaikki villaset ja sellaset syksyn värit on ihania. Syksy ja talvi on sellaista aikaa milloin mun mielestä saa ja täytyy käyttää villasia ja rentoja vaatteita.


Kuvahaun tulos haulle fall lights at home










Sitten sisustus:

Syksyn pimeyden tullen, on taas aivan mainio syy poltta kynttilöitä :) Varsinkin kaikenlaiset tuoksukynttilät...
niin vastustamattomia!



Ja sitten viimeisenä, muttei vähäisempänä

Luonto:

Luonnossa rakastan (niin kuin moni voi varmaan arvatakkin) niitä lehtien väriä ja tietenki sitä ihanaa tuoksu. Syksyllä voi käydä luonnossa kuvaamassa niitä kauniita puita ja kerätä sieniä, jotka tekee siitä ruskaisesta metsästä ihanan <3

Kuvahaun tulos haulle syksy sienet

Kuvahaun tulos haulle fall quotes

Että tällainen postaus. Kertokaa mitä piditte. Olisi kiva kuulla mielipiteitä :)


Yritän pysyä vahvana, mutta en lupaa mitään.

2 kommenttia:

  1. Tää postaus oli tosi ihana <3 Kuulostaa tyhmältä mutta tuli sillainen "kevyempi mieli" ku luin tään. Kiitos :)

    VastaaPoista