torstai 27. lokakuuta 2016

Ihan hyvä päivä

On aivan uskomatonta miten jotkut ihmiset pystyy tällasee. Nii lyhyessä ajassa tulemaan niin tärkeäksi ja merkittäväks ihmiseks.
Ollaan tiedetty toisemme monta vuotta, mutta vasta nyt ollaan tutustuttu enemmän ja sä tiedät jo musta kaikkein synkimmät asiat joita kukaan muu ei tiedä ja tiedät myös paljon muuta.
Voin luottaa suhun täysin ja se on hienoa että voin puhuu sulle ihan suoraa.
Oot mulle tosi tärkee ja rakas vaikka sitä ei välttämättä musta päällepäin huomaakkaan.
Oot auttanu mua tosi paljon kuuntelemalla ja neuvomalla omalla tavallas. Oot antanu mun ymmärtää että kyl tästä vielä selvitään.
Toivon että sä tuut olemaan mun elinikänen ystävä ❤️

Tää on mun eräälle joka tunnistaa varmasti ittensä jos luet tän.

Ei mulla muuta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti