maanantai 31. lokakuuta 2016

Olen turha

Tiedän että maailmassa on paljon ihmisiä, joilla on varmasti paljon paljon pahempi olla.

Halusin kuitenkin purkautua....

Tunnen itseni tosi riittämättömäksi ja tarpeettomaksi.
Viikonloppuna taisin menettää erään todella tärkeän ihmisen, johon olen vasta tutustunut. Syytä en voi kertoa, mutta hän poisti Facebookin ja  Instagramin ja nyt en saa häneen enään mitenkään yhteyttä. Ja kaikki tämä vain koska tykkäsin eräästä hänen julkaisemastaan kuvasta.

Mun ystävällä on paha olla. Haluaisin auttaa, mutta en osaa enään, en tiedä mitä sanoa tai mitä kysyä. Tuntuu ettei mikään riitä. Haluaisin hänen saavan apua, mutta en pysty pakottamaan ketään.

Mitä varten sitä pitäisi elää? Vastoinkäymisiä vartenko. Eihän mun elämässä tapahdu mitää hyvää, tai jos tapahtuu, niin ei se kestä.

Mieli romahtaa ja haluan vaan vajota yksinäni takaisin sinne syvälle sairaan mailmaani.

1 kommentti:

  1. Sun kirjotukset on mulle oikeesti tärkeitä ja auttaa jonkiverran ku tietää että joku muuki ajattelee samallain eli sää oot tärkee. Voimia <3

    VastaaPoista