tiistai 28. kesäkuuta 2016

Hullu

Eilen kävin siskon kanssa American Diner:issa. Ostin sieltä hampurilaisen ranskiksilla, mikä oli iso virhe. Ja mä söin sen kokonaan!!! Onneks mä olin sentään pyörällä liikenteessä ni sain ainakin osan niistä kaloreista poltettua.



Oli tosiaan ihan mukava nähdä tätä siskoa, Tänään tulisi sitten toinen sisko meille yökylään, koska muut lähtee mummolaan.

Eilen illalla makoiltiin R:n kanssa sohvalla katsoen Kätilö-elokuvaa. No olin ilman paitaa, kunnes R: taas huomautti siitä että mun kylkiluut näky niin hyvin. No tottakai ne näkyy kun oon makuullani. Mutta toisaalta oli kiva kuulla se lause. Ainut ongelma on vaan se, että pelkään R:n tajuavan jotain. Hän on meinaan alkanu huomauttelemaan mun syönnistä ja muutenkin jos sanon etten haluu syödä, niin vastauksena tulee " et kai sä taas ajattele että oot läski ". Kyllä. Kyllä ajattelen.
Mä en vaan ymmärrä miten R tai J voi syödä niin paljon ja silti molemmat on niin laihoja/timmissä kunnossa.



Mun mielialakin on ollu viimeaikoina niin maassa. Mikään ei onnistu, eikä myöskään kiinnosta. Nään öisin painajaisia milloin mistäkin. Tänään näin painajaista R:ästä.
Tiedätte varmaan kaikki sen kun unessa näkee painajaista, niin se on tosi pelottavaa, mutta jos alatte kertomaan siitä jollekkin, ni paskat se pelottava oli.
Mutta kuitenkin... Siinä unessa R:llä oli suu juuri samalla tavalla auki ja siis ilme oli aivan sama kuin tossa alemmassa kuvassa. En ymmärrä ollenkaan mikä sen unen idea oli, mutta R käveli vain mun ohi tollasella ilmeellä ja se tuntu niin aidolle. Onneks sitten heräsin siihen, menin R:n lähelle peiton alle ja nukahdin uudellee. Sillon se uni onneks loppu.

Kuvahaun tulos haulle scary open mouth

Okei joo oli tosi tärkee tieto toi uni, mutta ehkä se kertoo siitä, kuinka vitun sekasin alan pikkuhiljaa olemaan.
Olen meinaan alkanu näkee pienimuotosia harhooja(?). Esimerkiksi aikasemmin aamulla kun tiskasin, olin kattovinani että joku olisi kävelly meidän makuuhuoneen poikki. Siis kun meidän keittiöstä näkee suoraan vasemmalle makkariin.
Oon muutenkin nähny melko paljon kaikkee tommosta "liikehdintää".
Tää kerrostalo on muutenkin aika vanha, joten täällä välillä kuuluu joitain ääniä(?) joita sitten säikähtelen jatkuvasti.
En siis tiiä mistä tää johtuu. En normaalisti oo näin säikky tai heikkohermonen, mutta nytten oon vaan alkanu säikähtelemään kaikkea ihan kamalasti.

Oonkohan tulossa hulluksi.

Mä oikeesti pelkään.
En halua menettää järkeäni.

Ahdistaa vaan niin kamalasti!





1 kommentti:

  1. Hakisit itselles apua tai eti joku henkilö jolle voit kertoo ees vähäsen. Se oikeesti helpottaa. Jos ei pysty kasvokkain puhuu nii voi laittaa viestii. Sun oikeesti pitää puhuu tai et enää kestä! Toivotaan että sulla alkaa meneen paremmin<3 Muistathan että oot tärkee

    VastaaPoista