keskiviikko 15. kesäkuuta 2016

Failed at being human

Oon tosi väsynyt henkisesti ja fyysisesti.
Eilinen päivä meni täysin itku kurkussa kokoajan. Töissäkin päästin parit kyyneleet. 
Yleensä mä oon ihmisenä juurikin sellanen, joka ei itke mistään ihan pienestä, mutta nyt oon todellakin muuttunut. Meinaan itkee ihan jokaisesta asiasta ja tuntuu etten onnistu yhtää missää.

En tiedä laihdutuksen suhtee mitää. Tai siis tiiän miten laihduttaa, mutta se miten mä etenen. Oon varmasti lihonnu saatanasti. En vaa osaa olla ilman ruokaa. 
Mun päivät on suurimmaks osaks tällasia:

Herätys 5:30
Aamupala: Kahvi ja leipä (n. 130 kcal)
Klo 7 alkaa työt jonne pyöräilen 3,5 km (Oon kokoajan jaloillani ja teen töitä keskimäärin 5,5h per pv)
Tuun kotiiin ja syön ruokaa normaalin annoksen(?)

Eli tollanen on mun perus arki. Tietty teen kotiin tulon jälkeen muutakin kun syön, mutta se ei oo oleellista.


Mutta onko toi määrä liikaa?
Onko mulla mitään mahdollisuuksia laihtua tolla syömisellä ja liikkumisella?
Vai pitäskö mun poistaa jompi kumpi syöminen mun päivästä?

Niin paljon olis kysyttäväää, mutta keneltä mä saan vastaukset?

Haluan viiltää, mutta en voi... En saa.Eilen oli myöskin R:n synttärit. Mulla ei ees ollu sille lahjaa !!! Vittu oon niin paska ja epäonnistunut ihminen.


Jos joku haluaa tulla jutteleen mulle, niin saa tulla puhumaan mistä vaan.
hoyhenkevyin@gmail.com

2 kommenttia:

  1. Voi sinua...
    Siun pitäisi syödä säännöllisesti 3-4tunnin välein! On vaarallista olla noin pitkään syömättä. Entä jos yrittäisit syödä ihan pikkuisia annoksia, mutta usein? Välipalapatukkaa, hedelmää, marjoja, pähkinöitä... Ihan mikä vain maistuisi. Ja näin kesäisin voisit herkutella välillä jäätelöllä. ;) Olosi kohentuisi varmasti, etkä taatusti liho! Nyt siun elimistö käy säästöliekillä, eikä paino silloin ainakaan tipu. Menetät vain lihaksia ja kroppasi kärsii... Ja siis, sinunhan ei pitäisi edes laihduttaa, mutten rupea sinua käännyttämään, yritän vain ohjeistaa terveempään ja mielekkäämpään elämään. Tsemppiä ihan hirmuisesti! <3
    http://isthissomethingaboutme.blogspot.fi/

    VastaaPoista