sunnuntai 26. kesäkuuta 2016

Millon tää kaikki loppuu

Jaksaminen on nollassa.
Haluan viiltää, mutta syy miks en viillä on se, että en halua R:n jättävän mut.



Laihtuminenkaa ei onnistu. Mikään ei helvetti onnistu!!!
Kroppa on siedettävän näköinen ainoastaan tällee selällä maatessa, mutta silloinkin perse näyttää hirveelle.





Entä jos mä viiltäisin, jättäiskö R mua kuitenkaan. Onhan se ennenkin niin sanonu. Toisaalta en uskalla riskeerata. Meillä on nykyään niin paljon riitoja, koska mä en jaksa pitää kotia kunnossa ja sen takia tää paikka on kuin mikäkin roskalaitos.


Eilen riitelin kunnolla taas R:n kanssa ja sitten J:kin kysy mikä mulla on. Ja en tietenkään jaksanu alkaa muuta selitellä kuin paska pv, ni hän suuttu siitä, että en kerro tarkemmin. Ei sen puolee etteikö hänkään kerois aina kaikkee, mutta en vaa jaksa. Tahdon kadota.

Itken...


En kestä tätä! Mitä mä teen! Kun haluisin puhuu R:lle kaikesta, mutta tiedän että se ei ymmärrä. Suuttuu vaan koska sillon se tuntee ittensä nii turhaksi kun ei osaa auttaa mua. Sille muutenkin on niin kamalan tärkeetä, että sen tyttöystävä olisi kaikin puolin terve. Eli mukavat paineet.

Alkaa pyörryttää.

Anteeks huonosta postauksesta. Ajatukset on päässä aivan sekaisin, varsinkin kun ne huutaa.


Ahdistaa.
Seinät katuu päälle.
Haluan pois

Oon turha ongelmajäte, ei muuta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti