maanantai 20. kesäkuuta 2016

Ryhdistäytyminen

Mun on pakko alkaa ryhdistäytymään, ei tämä paino muuten mihinkään katoa. Viikonloppuna kävelin kyllä monta monta kilometriä ja olin jatkuvasti liikkeessä, mutta ei sekään mitään hyödyttänyt, kun jatkuvastii oli jotkut juhlat joissa oli pakko syödä, etten herättäis turhia epäilyksiä.

Tosiaan varovaisuus on suuri osa-alue mitä missä mun täytyy ryhdistäytyä.
Eilen R kysyi multa pitäisikö mennä kauppaan ostamaan leipää, jotta saisin ottaa töihin mukaan syötävää. No vastasin siihen, että ei tarvii koska ei sitä kukaan syö, niin sitten R vain kauhistu ja kysyi ettenkö syö töissä mitään. Sanoi vain sitä, että jos hän olisi niin kauan syömättä, niin pyörtyisi varmasti kokoajan.



J anto taas niin paljon motivaatiota olemalla täällä, koska hän ei syönyt melkeen ollenkaa, treenas vatsoja vähän väliä ja sitten hän on niin kauniin laiha.

Tänään aloitan luultavasti jonkun dieetin, mutta minkä?



Tämä voisi itseasiassa olla aika hyvä, mutta oon melko varma, että en onnistu vetämään sitä loppuun saakka. Se helpottaa tietenkin tätä dieettiä, että mulla ei ole varaa ruokaan ja jääkaappi alkaa olemaan jo melko tyhjä.
Eli, aloitan tämän dieetin tänään. Yritän syödä maksimissaan annetun kalorimäärän, mutta jos vain mahdollista, niin syön vähemmän.

Anteeksi, että olen niin huonosti postaillu ja jos postaillu niin kirjoittanut todella vähän. On vaan ahdistanu ja masentanut niin paljon, etten ole jaksanut tulla pahemmin postailemaan. Sen olen tullut kertomaan minipostauksillani, että olen hengissä.
Nyt kun mietinkin kuinka läski oon ja että en saa pudotettua painoa, iskee kamala ahdistus ja haluaisin huutaa ja olla lähtemättä töihin, mutta nyt on vaan lähettävä. Saan siellä syötyä omia kaloreita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti