keskiviikko 1. kesäkuuta 2016

Ajatuksia

Aurinko paistaa ja niin paistaa myös mun mieli.

Oon ihan ok ilonen tänään. Haluaisin ainoastaan lipettaa laihdutuksen, mutta en pysty. Haluan olla laiha, mutta toisaalta haluan taas elää normaalisti laskematta kokoajan kaloreita.

Toisaalta taas on ihanaa nähä muutosta, vaikka sitä ei oo paljoo. Uskallan kuitenkin pitää tiukkoja paitoja koska korkeavyötäröisten shortsejen kanssa mun mount everest maha ei onneks näy.

Huomaan kylläkin että mun läheiset on huolissaan mun syömisestä ja ne kokoajan tyrkyttää mulle ruokaa. Maanantaina kun kävin yhdessä paikassa jossa R:n äiti on töissä, niin hän tarjos mulle keksejä, mutta en halunnu niin se kysyi heti että oonko laihiksella. Sanoin että en tietenkään. ( luultavasti kysyi sen takia että en viimekskään ottanu ruokaa kun hän mulle sitä tarjos)

Haluaisin olla vaan ulkona ja ottaa aurinkoo mutta on kokoajan kiire ja muutenkin kaikkeen tekemiseen tarvii rahaa.

Tänään mun päivä menee sillee että siivoon koko päivän vaikka lämpötilaks on luvattu 27 astetta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti