keskiviikko 6. heinäkuuta 2016

Nyt oon onnistunu pitämään itteäni hieman enemmän kurissa. En ole mättäny suuhuni kaikkea mitä vaan voi syödä. Oon syöny vain jos on ollu pakko.

Eilen söin 2 kalapuikkoa ja pari pientä uuniperuna lohkoa, omena ja yksi lettu(jonka suurimmat ainekset oli jauho ja kivennäisvesi)

Oon ajatellu tehä päiväni kuvina postauksen, mutta mun elämässä ei oo tapahtunu nyt mitään, että olisin pystyny tekemään sellasta postausta.

Masennus painaa ja luulen näkeväni välillä vilahduksia, mutta tiedostan että se on vaan harhaa.


Ei mulla muuta, ajattelin vaa ilmottaa että täällä ollaan vielä...

2 kommenttia:

  1. Kiitos että postaat näinki usein nii tiiän että oot hengissä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä aion vielä näyttää maailmalle mihin mä pystyn :)

      Poista