keskiviikko 24. elokuuta 2016

đź•ł

En yhtään tiedä enään mitä mä tänne kirjottaisin.

Putoan vaan kokoajan alas päin ja takaisinpääsy on lähes mahdotonta.
Junnaan vaan paikallaan tän painon kanssa, taino en oo varma kun en omista vaakaa, mutta luulisin kuitenkin näin. Peilistä näen kokoajan ruman läskikasan.
Joskus peilikuva miellyttää, mutta sekin on todella harvoin.

Toissapäivänä R sanoi kauhuissaan katsoessaan jotain kuvaa minusta, että mun kylkiluut näkyy. Mutta mun mielestä ne oli vaan mun matsamakkarat.
En kyllä tiedä, mitä ajatella tuosta.

Tänään mulla on ollut hieman huimaava olo. Välillä en näe edes kunnolla. En kylläkään tiedä mistä johtuu, mutta hällä väliä.

Halusin vaan mainita, että mun suosikiksi on noussut Marlin hedelmäinen smoothie. En ole koskaan varsinaisesti edes juonut smoothieita, mutta yhden maistamisen jälkeen voisin vain elää tuolla.
Joo, siinä on kylläkin 50kcal per 100ml, mutta en voi vastustaa sitä. Ainakin saan vitamiineja ja hyvän mielen.

Mutta viiltely on edelleen mielessä kokoajan. Olisi niin houkutteleva tehä pari viiltoa. Mutta yritän pysyä vahvana. Mutta kauanko pystyn? En tiedä...

1 kommentti:

  1. Ei oo välii mitä kirjotat, riittää ku ilmotat aina välil itestäs. Et sortuis viilteleen :( Se helpottaa kyllä, mutta ne arvet on eri juttu. Jos sua alkaa enemmän huimaan, nii sillon lupaathan hakee apua? Tai edes puhuisit jollekki. Koita pärjätä, oot nii monelle tärkee ja arvokas

    VastaaPoista