sunnuntai 14. elokuuta 2016

Mitä kuuluu?

Laihdutus menee kai ihan mukavasti. Ainakin maha näyttää litteänmälle.

Alan luultavasti käymään uimassa joka perjantai yhen kaverin kanssa, niin se on ihan hyvää treeniä eikö?

Tuntuu melko vaikealle tulla välillä kirjoittamaan tänne, koska en kuitenkaan pysty kertomaan mitään ilouutisia. Valitan vaan aina, mutta sellanenhan mä oon.
Viiltelyn halu on kasvanu ja se on mulla lähestulkoon joka päivä mielessä. Vielä en oo kuitenkaan siihen ryhtyny. Pikemmin tyydyn itseni lyömiseen tai muuten vaan huutamiseen.

Oon pahoillani tästä etten ole postaillu usein tai saatikka kunnollisia postauksia. Masennus ja ahdistus on vaan niin suuri.


Mutta ehdottakaa joku postaus minkä haluisitte nähdä. ( Tiedän, pitäis tehdä se päiväni kuvina postaus, mutta se on niin hankala tehdä kun täytyisi laittaa kuvat koneella ja otan ne aina puhelimella, niin mulla ei oo ikinä tarpeeks aikaa vekslaukseen ettei R näkisi.)

Elikkä uusia postausehdotuksia!

Koittakaa jaksaa!

2 kommenttia:

  1. Tässä jotai postausideaa: Joku tavallinen my day, miltä masennus/ahdistus tuntuu, listaat hyviä asioita itsestäs (on sussa niitä mää tiedän, pikkujututki vaikka hiukset), tai listaat asioita mistä tuut iloseks ja tykkäät tehdä. Tsemppii laihdutukseen ja nuo ideat on vaan ideoita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ideoista! Aion varmasti tehä noista jotain, mutta hyviä asioita itestäni en osaa kertoo ( ehkä vielä joskus ). Ihanaa, että sä jaksat aina kommentoida. Tuot mulle jaksamista ❤️

      Poista