maanantai 8. elokuuta 2016

Huudan.
Huudan niin kohvaa, että tunnen äänihuulieni melkein repeävän.
Mutta kukaan ei kuule.
Olen yksin.
Hiljaisuus vallitsee kaikkialla, paitsi mun pään sisällä...
Siellä käydään sotaa!

Haluan viiltää ja repiä hiukset päästäni! Mä oon vaan niin kamalan loppu, mutta ei sitä kukaan huomaa.
Oon niin saatanan väsyny tähän elämään. Ei täällä oo muuta kuin ahdistus ja stressi sekä niiden mukana tulevat muut ihanat vaivat.

Mulla pitäs olla kaikki hyvin.. Onhan mulla mies, koti ja nyt pääsin autokouluunkin, mutta silti jokin on vialla. Haluan täydellisyyttä, tai lähestulkoon sellaista, mutta se nyt on aivan mahdotonta.
Laihuus ois ihan ykkönen. Voi että kun olisin laiha, mutta ei! Oon 50kg 168cm oleva läski!!!!!!
Te ette arvaakkaan kuinka paljon vihaan itteeni. Olen niin saatanan oksettavan näkönen!!!

Mä en vaan jaksa.

Olispa kaikki hyvin...             Minulla.... Tällä hetkellä haluan vain pois


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti