tiistai 24. toukokuuta 2016

24.5.2016

Löysin eilen yhden uuden diettin jota haluaisin kokeilla.
Se olisi taas sellainen 10 päivän dieetti, jossa päivien syömiset menisi seuraavanlaisestI:

PÄIVÄ 1 Nestepaasto
PÄIVÄ 2 200 kcal
PÄIVÄ 3 Nestepaasto
PÄIVÄ 4 Nestepaasto
PÄIVÄ 5 500 kcal
PÄIVÄ 6 200 kcal
PÄIVÄ 7 650 kcal
PÄIVÄ 8 Nestepaasto
PÄIVÄ 9 Paasto
PÄIVÄ 10 250 kcal

Tiedän, että tosta haasteesta tulee tosi haastavaa :D Mutta aina voi yrittää.
Tän päivän pitäs jo mennä helposti, sillä menen klo 13 töihin ja olen iltaan asti. Muut päivät tuleekin sitten olemaan tosi haastavia, mutta täytyy vain yrittä jättää kaikki syömiset iltaan, sillä illalla mulla on kaikkein eniten ruuan himo.

Pahoittelen sitä että en ole kirjoitellut tai jos mun postaukset on ollu lyhyitä. En oo vaa tietyistä syistä jaksanu postailla pitkiä postauksia, ja ei kieltämättä oo myöskään ollu  mitään postaamisen arvoista.
Olen edelleen LÄSKI

Ainiin. Lähden ens viikolla reissuun, joten en tiedä kuinka säännöllisesti silloin onnistun postailemaan.

Odotan myöskin sitä, että menen kesätöihin, koska silloin on tiedossa paljon liikkumista ja fyysistä työtä, jolloin paino tippuu.

Mutta mä meen nyt suorittamaan kunnon kaloreita polttavan treenin!
LeT's gEt skInNy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti