lauantai 7. toukokuuta 2016

Itkuherkkyys

Oon ollu koko tän päivän tosi itkunen. Kaikki asiat ärsyttää ja vaivaa mua.

Eilinen ilta meni melko surkeesti kiitos grillauksen. (Vittu oon hyllyvä läski kasa)
Siitä syystä mä en ole tänää syöny mitään muuta kuin pari pientä karkkia.

Tänään ei onneksi ole tiedossa enään mitään syömistä tai muutenkaan ruokaa. Saanpahan tuntea nälkää, mutta sehän on vaan tunne... Eikö?

Tosiaan niin kuin sanoin, oon ollu tänää tosi itkunen ja herkkä. En ymmärrä mistä se johtuu... Jopa se, että tiputan haarukan maahan tuntuu maailmanlopulta. Eilenkin sain kuulla toisten ihmisten suruja ja vaivoja joihin mun olisi pitäny tietää vastaus. Ihan niin kuin MINÄ olisin joku kaikkitietävä professori joka saa korjatttua toisten ongelmat sormia napauttamalla.

Ajattelin alottaa huomenna dieetin jossa jokaiselle päivälle on eri kalorimäärät. Elikkä huomisesta lähtien päivieni kalorimäärät olisivat seuraavat:


1. Paasto
2. 200 kcal
3. 250 kcal
4. 300 kcal
5. 350 kcal
6. 100 kcal
7. 150 kcal
8. 500 kcal
9. Ei rajaa
10. 500 kcal

Toivottavasti onnistun tossa. Huomenna on vaan se ongelma, että meen mummulle ja se tuputtaa sitä ruokaa niin paljon, että myöhemmin ei pääse enään ovesta pihalle.
"Yök"


Tekis vaan mieli kadota

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti