keskiviikko 18. toukokuuta 2016

Kuulumisia

Olen nyt ollut kipeänä kolmatta päivää. Syömisien suhteen on mennyt ihan hyvin sillä mulla ei oo ollu kauheesti ruokahalua kurkkukivun takia. Mehujäätä olen kylläkin syönyt ihan kiitettävästi, mutta se ei onneks ole niin paha koska,

  1. Se on kylmää, joka laittaa elimistön lämmittämään, jolloin taas kaloreita lähtee
  2. Siinä on n.40 kcal
  3. Se vie ruokahalun pois
Eilen käytiin R kanssa ostamassa mulle uus puhelin :) Tänään täytyisi vaan käydä Sonerassa hakemassa uus SIM kortti, koska mun nykyinen on liian iso.
Saahan nähdä miten voimat riittää, mutta kyllä se riittää motivaatioksi ja voiman lähteeksi, että sitten saan alkaa käyttää sitä uutta puhelinta.

Ajattelin tuossa, että kannattaisiko minun alkaa ottaa kuvia itestäni tietyin aikavälein? Ehkä silloin huomaisi paremmin tuloksen.
Toisaalta silloin alkaa ahdistaa ja masentaa jos ei näy minkäänlaista edistystä

Voisin alottaa kohta varmaankin jonkun uuden dieetin. Olisiko teillä jotain hyviä ehdotuksia mitkä teitä on auttanut?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti