tiistai 17. toukokuuta 2016

Tietämättömyyden tuska

Tuntuu sille kuin olisin laihtunut, ihan aavistuksen...

Viikonloppuna kun mun kaveri oli käymässä koski hän vahingossa minun lantion luita ja kysyi kovalla äänellä : "Mitkä noi on?"
En mä siihen vastannu mitään ja sitten tunsinkin hänen kätensä olevan jo minun kylkiluillani. Tönäsin hänen kätensä pois jonka jälkeen kuulin lauseen: " Ootpä sä laiha"
PASKANMARJAT!!! Mä mikää laiha oo!! Itse se mun kaveri on niin täydellisen laiha ja kaunis.

Tämä on niin hämäävää, kun en tiedä varmaksi olenko laihtunut vaiko en. Peilistä näen koko ajan
läskin,
ruman,
oksettavan,
itseni, mutta miksi sitten kuulen välillä tuollaisia kommentteja?



Päätin nyt syödä pitkästä aikaa aamupalan. Eli Elovena täysjyväkaurahiutale + valkosuklaa mansikka puuroa. Se on niin taivaallisen hyvää. Sillä pärjää kokonaisen päivän ja + siinä on vaan 140 kcal.

Pahoitteluni lyhyt ja sekava postaus. Jos totta puhutaan... haluaisin vaan itkee ja käpertyy johonkin pimeeseen nurkkaan...




Ahdistus iski. Oli pakko tulla purkaa sitä tänne, vaikka sekään ei auta.

Haluan itkeä
Itken
Ahdistaa
Haluan huutaa ja kadota
Haluan viiltää
Syvältä

Mistä tämä taas johtuu. Just kun oli parempia päiviä ni taas tää ahdistus alkaa...
Haluan kadota!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti