torstai 19. toukokuuta 2016

Haluan haihtua kuin tuhka tuuleen

Olen väsyny. Haluaisin vain nukkua, nukkua, nukkua. Oon jatkuvasti vösyny ja en jaksa tehä yhtään mitään. Psyka suositteli, että jättäisin työharjoittelun kesken, mutta en jaksa myöhemmin korvata sitä.
Olen edelleen kipeenä, mutta mun on pakko mennä töihin, koska muuten en kerkee korvaamaan kaikkia poissaoloja.

Mua on alkanu ahdistaa enemmä.
Eilen kävin vaa'alla ja luku oli sama mikä kauan aikaa jo sitten. Eli ei mitään edistystä. Mikä ongelma   Tässä on! Aivan! Oon vaa läski !

Pitäisi varmaan hankkia joku laihdutuskaveri, jospa sillo kaikki sujuis paremmin.
En tiedä.
En tiedä yhtään mitään.

Ahdistaa.

2 kommenttia:

  1. Itellä kans tulee turhautuminen ja väsymys ja sitte vielä masennus kun en onnistu laihduttaan. Vaikka kovasti yritän nii ei, paino on aina sama. Parempaa jatkoo ja voimia paljo!

    VastaaPoista