sunnuntai 15. toukokuuta 2016

Vastauksia

Tässä postauksessa päätin sitten kertoa hieman siitä, että mistä saan motivaationi koko tähän juttuun ja paljonko oon laihtunu jne.

Saan motivaatiota siitä, kun ajattelen itseni laihana ja kauniina. Kuulen vähän väliä kommentteja siitä, että oon pyöree tai jotain vastaavaa. Okei, mulle sanotaan ne mukamas vitsillä, mutta ne lauseet on ainoastaan bensan heittämistä tuleen.
Tietysti kaikki blogit ja thinspo kuvat on sellasia jotka muistuttaa mua siitä, mitä haluan.

Toi laihtuminen onkin sitten hankalampi asia kertoa. Alotin laihduttamisen silloin kun asuin vielä kotona ja siellä omistin vaa'an jota mulla enään ei ole. Olen 168cm pitkä. Alottaessani painoin n. 55-54kg ja viimeisin mittaamani paino oli 50kg. En osaa sitten sanoa, missä nyt mennään.
Mulla on kuitenkin tapa välillä (mahdollisuuksien mukaan) mitata mun vyötärö, reidet, kädet jne, jotta pysyisin yhtään perillä siinä, missä mennään.
Ajattelin tossa ostaa seuraavasta palkasta vaa'an itselle.
Mun tavoitepainoni onkin sitten alustavasti 48kg, mutta lopullinen voisi olla n.45kg.

Tällä hetkellä mun liikkuminen sijoittuu aika lailla töihin, sillä olen usein myöhään iltaan asti töissä ja teen fyysistä työtä, jonka jälkeen olenkin tosi väsynyt päästyäni kotiin.
Viikonloppuisin sitten teenkin todella kaloripolttavia treenejä (Katon aina IPadiltani jonkinlaisia treeniohjeita).




Tänään oiskin sitten aika psykalle... saahan nähä miten menee.

Mutta sellasta tällä kertaa.
Muistakaa kertoa jos tulee postausideoita mieleen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti