torstai 12. toukokuuta 2016

Laulua ja tanssiaskeleita

Olen iloinen.
Pitkästä aikaa olen oikeasti iloinen. Kuuntelen Birdyä ja heitän parit tanssiaskeleet.

En välitä nyt muusta maailmasta
Tyhjyys musiikin ympärillä
Minä musiikin keskellä
Laulan
Olen iloinen

En tiedä mistä tämä iloisuus tulee, mutta minä hymyilen. Aamupala meni sitensä hyvin, että söin ainoastaan 115 kcal ja tän päivän luvattu saldo on 300 kcal. Se tarkoittaa siis sitä, että saan täänään myös syödä iltapalan :).

Eilen sain kans pidettyä saldon siinä 250 kieppeillä, sillä söin ainostaan iltapalan ja päivälläkin poltin töissä vähän päälle 700 kcal.

Mutta nyt kellon onkin jo sen verran, että mun täytyy suunnata töihin :)

Katsotaan jos kerkeäisin vielä illalla tulla kirjottelemaan lisää...


Vielä vähän thinspoa

2 kommenttia:

  1. Kiva blogi, jään seurailemaan :) seuraatko takaisin? http://harmaamaailmani.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kiitos, oon jo aikasemminkin lukenu sun blogia haamuna, mutta nyt liityin lukijaksi :)

    VastaaPoista